dimarts, 6 d’abril del 2021

Para entender el autismo, no quites la mirada.

Hola a tots i totes altra vegada!

Com vos vaig comentar, aquest blog està dissenyat per compartir el que vaig aprenent en l'assignatura que estic cursant anomenada "Programari i Maquinari en contextos educatius". Hem aprés què és i com s'utilitza l'edició amb html. Per a això, hem descobert un repositori de vídeos relacionats en tota mena de temàtiques diferents: TED. 

En aquest, he fet una recerca sobre l'autisme, que com ja sabeu també, les necessitats educatives especials és un tema que m'interessa molt i el qual està molt present al nostre dia a dia com a futurs docents. He trobat aquest testimoni d'una mare d'un nen amb un grau d'autisme elevat i m'ha paregut bona manera combinar aquest nou contingut digital que he aprés amb els meus interessos personals. Espere que vos agrade!

És evident que les dificultats en el contacte visual, el desenvolupament atípic o l'absència d'aquest, constitueix una de les característiques fonamentals presents en totes les persones que reben aquest diagnòstic, de fet, és un dels signes primerencs, i fins i tot molt primerencs (abans dels dos anys i mig), dels Trastorns de l'Espectre de l'Autisme (TEA).

No obstant això, Carina Morillo ens ensenya a través de la seua experiència, com el contacte visual li ha ajudat a entrar en el món interior del seu fill Iván, arribant a entendre els seus gustos, sentiments i preferències: mirant-ho als ulls.

Us deixe el vídeo perquè pugueu escoltar-la a ella...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La música no és el piano -Alan Kay

EL FUTUR DE L'EDUCACIÓ I LES TIC.    Hui més que mai som conscients que les noves tecnologies seran l'eix central del futur. No obst...